Stresa profilakse
 
Vizualizācija

“Iedomājieties, ka esat spalva, kas peld gaisā.  Jūs arvien vairāk un vairāk atbrīvojaties, lēnām tuvojoties zemei. Beidzot jūs noplanējat uz zemes, maigi un klusi tai pieskaroties.  Guļot uz zemes viss stress ir atstājis jūsu ķermeni, un jūs jūtaties pilnīgi atviegloti.”  Praktizējiet vizualizāciju divas līdz piecas minūtes trīs reizes dienā. 

 Ja jums ir stress darbā, mēģiniet sekojošo vizualizāciju pēc darba, darba dienas beigās. 
 
“Iedomājieties, ka jūsu stress ir sašķidrinājies un iztek no jūsu ķermeņa.  Ar katru soli, jūs atstājat uz zemes krāsainu nospiedumu , kas simbolizē jūsu stresu.  Jo tālāk jūs aizejat prom no sava darba, jo vairāk izbalē jūsu pēdu nospiedumi un viss stress , atstājot darbu , samazinās.”

 
 Atbalstiet mūs:
Ja vēlaties atbalstīt Stresa profilakses un veselības uzlabošanas atbalsta fondu, tad lūgums ziedojumiem izmantot  sekojošus konta rekvizītus: Stresa profilakses un veselības uzlabošanas atbalsta fonds, Reģ. Nr.: 40008155633, Kr.Barona 93-8, Rīga LV 1001,  Konts: LV55HABA0551027975476
Kontakti: eneirologs@inbox.lv, mob.t. 299-75-880