Stresa profilakse
 

Kontroljautājumi pārmērīga stresa pārvaldīšanai

 
Samaziniet sava stresa slogu

• Samaziniet izmaiņu tempu savā dzīvē.
• Samaziniet sociālās saistības.
• Samaziniet darba vai skolas saistības.
• Atlieciet izmaiņas savas dzīves situācijās.
• Biežāk  sakiet "Nē".
• Novērsiet iespējamos pārtikas vai vides alergēnus.
• Samaziniet vides toksīnus.

Atpūtiniet savu prātu

• Vingrojiet
• Lasiet izklaidējošu literatūru, nodarbojaties ar mākslu, amatniecību, mūziku.
• Dejojiet
• Meditējiet
• Nodarbojieties ar jogu
• Nodarbojieties ar Biofeedback
• Nodarbojieties ar pašhipnozi
• Izmantojiet garīgās konsultācijas

Palīdziet sava ķermeņa iekšējam pulkstenim atgūt sevi

• Nosakiet noteiktu laikus miegam
• Izvairieties no laika joslu maiņas vai straujām izmaiņām savā darba grafikā
• Izmantot dienas gaismu spektra luminiscences gaismas, lai jūsu ķermeņa pulkstenis zina kad ir "nomoda laiks."
Apmeklējiet ārstu

• Lai pārbaudītu, vai nav apslēptu slimību.

Apmeklējiet konsultantus

• Lai saņemtu palīdzību pašhipnozes apgūšanā un
                           vispārēju psiholoģisku atbalstu.

Trīs noteikumi lai patstāvīgi pārvarētu pārmērīgu stresu

I Pirmais noteikums: iemācieties lasīt sava ķermeņa zīmes

• Iemācieties kontrolēt sava ķermeņa pārmērīgā stresa pazīmes. Par indikatoru nosakiet traucējumus savā miega ritmā, jo miega izmaiņas parasti ir agrākās stresa pazīmes.
• Jums jāiemācās lasīt sava ķermeņa zīmes tādā pat veidā kā cukura diabēta pacients atpazīst agrīnas cukura līmeņa izmaiņas.
• Ja jūs esat persona, kas tendēta uz pārmērīgu stresu, jums jāiemācās meklēt agrīnākās brīdinājuma pazīmes. Tiklīdz notiek miega modeļa maiņa, vai arī jums ir nespēks, dažādas sāpes vai negūstat baudījumu no dzīves, ir trauksme – tas ir laiks, lai pārskatītu stresa kontrolsarakstu

II Otrais noteikums: mainiet savu stresu

• Saglabājiet savu stresa līmeni zem jūsu individuālā pārmērīgā stresa līmeņa. Ja jūsu dzīvē ienāk jauns stress, tad dodiet tam vietu, atceļot vai atliekot citu stresu. Tādā veidā, jūsu kopējais stresa līmenis joprojām paliks zems.
• Cilvēkiem ir dabiska tendence ļaut saviem stresiem sakrāties, tā vietā lai tos mainītu.
• Pārmērīgs stress rodas pakāpeniski. Līdz ar tā attīstību cilvēka veselība mainās kā pa amerikāņu kalniņiem.
• Lai paliktu vesels, mācieties mainīt savus stresus.

III Trešais noteikums:  Izmantojiet relaksācijas metodes / terapiju
 
• Ja jūs jūtaties slims no pārmērīga stresa, atcerieties, ka nemierīgs miegs, nogurums, sāpes, baudas trūkums un panikas lēkmes rodas no ķīmiskām izmaiņām jūsu smadzenēs. Efektīva ārstēšana ir pieejama jau tagad.

• Daudzi stresa pārvarēšanas un pārvaldīšanas paņēmieni ir doti šajā mājas lapā. Izmantojiet tos.

<a target="_blank" href="http://www.amazon.de/s/?_encoding=UTF8&camp=1638&creative=19454&field-keywords=relaxation&linkCode=ur2&rh=n%3A255882%2Ck%3Arelaxation&site-redirect=de&sprefix=relaxation%2Cnull%2C350&tag=mansamazo-21&url=search-alias%3Dpopular">Benennen Sie Ihren Link</a><img src="https://www.assoc-amazon.de/e/ir?t=mansamazo-21&l=ur2&o=3" width="1" height="1" border="0" alt="" style="border:none !important; margin:0px !important;" />
 
 Atbalstiet mūs:
Ja vēlaties atbalstīt Stresa profilakses un veselības uzlabošanas atbalsta fondu, tad lūgums ziedojumiem izmantot  sekojošus konta rekvizītus: Stresa profilakses un veselības uzlabošanas atbalsta fonds, Reģ. Nr.: 40008155633, Kr.Barona 93-8, Rīga LV 1001,  Konts: LV55HABA0551027975476
Kontakti: eneirologs@inbox.lv, mob.t. 299-75-880