Stresa profilakse
 
Saruna
 
Diskusija
Cilvēki, kuri patur visas lietas pie sevis, nedaloties ar saviem draugiem vai mīļajiem, rada ievērojamu un nevajadzīgu slogu. 
 
Dalieties ar savām problēmām un citām bažām.
 
 
 
  • Izveidojiet savu atbalsta sistēmu no radiniekiem, kolēģiem vai draugiem, lai runātu ar tiem tad, kad esat apjucis vai uztraucies. 
  • Kad esat neapmierināts, uzrakstiet to. 
  • Kad esat atbrīvojies no neapmierinātības, iznīciniet rakstīto tā, lai to aizmirstu.  Atkārtota pārlasīšana no jauna atsauks neapmierinātību un dusmas.  Tātad, neglabājiet to.
  • Meklējiet sociālo atbalstu.  Pētījumi liecina, ka ciešas, pozitīvas attiecības ar citiem, veicina labu veselību un noskaņojumu.  Viens no iemesliem ir tas, ka ģimenes un draugu atbalsts kalpo kā buferis, lai mazinātu stresa notikumu ietekmi. 
  • Izrunāt problēmas un izpaust uz āru savu spriedzi var būt neticami noderīgi. 
  • Ja lietas tiešām iet slikti, meklējiet palīdzību pie terapeita, profesionāla padomdevēja vai mācītāja. 


 Pārcelšana (vingrinājums)
Turiet rokā akmeni un vizualizējiet visu savu stresu un nemieru, kas ieplūst caur jūsu pirkstiem un plaukstu akmenī . Pēc tam, kad "sajūtat", ka sliktās lietas ir nodotas akmenim, metiet akmeni prom vai apglabājiet, vai iemetiet to tekošā ūdenī.  Jūs varat arī "mazgāt" akmeni un skalot prom "sliktās lietas” un izmantot akmeni atkārtoti.

 
 Atbalstiet mūs:
Ja vēlaties atbalstīt Stresa profilakses un veselības uzlabošanas atbalsta fondu, tad lūgums ziedojumiem izmantot  sekojošus konta rekvizītus: Stresa profilakses un veselības uzlabošanas atbalsta fonds, Reģ. Nr.: 40008155633, Kr.Barona 93-8, Rīga LV 1001,  Konts: LV55HABA0551027975476
Kontakti: eneirologs@inbox.lv, mob.t. 299-75-880